Zabrania się kopiowania i powielania treści oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.

Bardzo Was proszę o nie pisanie Anonimowych komentarzy :)

Jeżeli nie chcecie logować się, to wystarczy na koniec wypowiedzi podpisać się, chociaż imieniem:)

czwartek, 19 czerwca 2014

Dobry wieczór, a lada chwila dzień dobry:)


Już jest baaaardzo późno, a ja jestem bardzo zmęczona... ale tak jak obiecałam wrzucam post z moją dzisiejszą stylizacją nie wystylizowaną, bo "działkową":)
Byliśmy dziś (ja i moi Panowie) u przyjaciół w domu poza Warszawą :)

Dzień minął na świeżym powietrzu w bardzo luźnej, leniwej atmosferze - czego chcieć więcej?:)
Mam nadzieję, że Wy równie mile spędziliście czas:)

Dziś byłam ubrana w:
*Spódnica Marks&Spencer - mini:D, tak z moimi mało kobiecymi nogami, pokrytymi żylakami, naczynkami, cellulitem :)
*Bluzka Terranova - ostatnio wpadła pod nożyczki i teraz baardzo ją lubię, bo ma normalny dekolt:)
*Buty Tk Maxx
*Okulary Reserved
*Bransoletki - niebieska handmade, kupiona w 2010r, pomarańczowa (korekta oczywiście ŻÓŁTA :))) ot i moje zmęczenie wyszło)- staroć mojej Babci:)









Jak zwykle bez przepychu i na luzie:)





6 komentarzy:

  1. Cholero jaka Ty jesteś śliczna !!! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha.. na zakończenie dnia uśmiałam się:)
      Dziś również "dowiedziałam się" z jednego z komentarzy, że gdzie ja jestem Size Plus:)
      żyć nie umierać ;)

      Usuń
  2. No do size plus to minimum ze dwa rozm bym Ci musiała dołożyć :) chętnie oddam przygarniesz ? Sliczne foto nogi masz super moje tez są umięśnione jak u chłopa. Moj maz mówi ze mam przynajmniej czym ściskać hehe. A z bluzeczkami robie dokładnie to co Ty uwielbiam nożyczki wtedy ciuch jest jedyny w swoim rodzaju i niepowtarzalny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy, dziękuję za dodatkowe dwa rozmiary- szukam motywacji, żeby zgubić swoje dwa nadmierne rozmiary;)
    Noszę rozmiar 44, a bardzo bym była zadowolona gdyby to było 40 ;)
    Fajnie, że mamy podobne podejście co do zmian garderoby na "lepsze" ;)
    pozdrawiam
    Loti:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Loti nózki to Ty masz suuuper <3

    OdpowiedzUsuń