Zabrania się kopiowania i powielania treści oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.

Bardzo Was proszę o nie pisanie Anonimowych komentarzy :)

Jeżeli nie chcecie logować się, to wystarczy na koniec wypowiedzi podpisać się, chociaż imieniem:)

piątek, 27 czerwca 2014

Dobry wieczór :)


Padnięta dzisiaj jestem, ale postanowiłam, że nie będę Was zaniedbywała i skrobnę kilka słów:)

Jak minął Wasz dzień?

Mój był ekscytujący:)
Rano pojechałam zrobić kilka zdjęć dla Was (będę je wstawiała sukcesywnie w te dni gdy brak będzie koncepcji na codzienny look- taki ze mnie sprytny lisek;)), później szybki obiadek i przemiłe spotkanie z właścicielką Twoje XXL, Asią.
Po tym spotkaniu szybciutko udałam się na kinder party do chrześnicy mojej połówki i w końcu siedzę na kanapie z wysoko uniesioną lewą nogą, która boli mnie jak ..... (nie chcę używać brzydkich słów)
No właśnie, z niemiłych rzeczy - dowiedziałam się dzisiaj, że moja operacja/zabieg, który miał się najpóźniej odbyć w czerwcu tego roku, może odbędzie się na początku przyszłego roku - i ja się pytam jak tu nie mieć pretensji do służby zdrowia????

Ale ale starczy tych złości, bo one nie wyleczą mojej zbolałej nóżki... :)))

Dzisiaj ubrana byłam w
Top - nie mam pojęcia co to za firma, ale kupiłam go na wyprzedaży za 9,99zł w Factory Annopol
Kamizelka Marks&Spencer lumpeks:)
Szorty C&A
Buty CCC
Torba no name
Bransoletka By Dziubeka
Kwiatek staroć:)
Kolczyki staroć:)







Tak, uważam że Size Plus mogą chodzić w szortach, a nawet powinny, bo jaki jest sen grzać się w długich spodniach?;)


2 komentarze:

  1. Ja też jestem za szortami ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo słusznie:) nie dość, że wygodnie,to przede wszystkim chłodniej:) pozdrawiam:)

      Usuń