Zabrania się kopiowania i powielania treści oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.

Bardzo Was proszę o nie pisanie Anonimowych komentarzy :)

Jeżeli nie chcecie logować się, to wystarczy na koniec wypowiedzi podpisać się, chociaż imieniem:)

wtorek, 17 czerwca 2014

Dzień dobry bardzo :)))



Dzisiaj wielkie wyzwanie - lecimy szukać sandałków dla mojego synka na lato:)
W związku z tym od rana w domu zamieszanie- ścielenie łóżek, śniadanie, mycie się, ubieranie...
W popłochu stwierdziłam, że zapomniałam kupić szamponu do włosów, więc jako matka wariatka- umyłam włosy żelem pod prysznic- nic im się nie stało:)

Butów nie udało się kupić, zdjęcia nie wyszły perfekcyjnie -fotograf laik, ale mam nadzieję, że w końcu przełamie się i nauczy robić fajne zdjęcia:)

Spódnica C&A
Bluzka tuba F&F
Buty sandałki CCC
Kolczyki i bransoletka-  nie wiem, mają "ze 100 lat" ;)






 






Mam nadzieję, że się Wam podoba :)))

7 komentarzy:

  1. super stylizacja, totalnie mój styl ! uwielbiam paski, spódnice maxi i jeansowe katanki;)
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba:)
      Twoje stylizacje również są bardzo trafione w moj gust:)
      Może kiedyś wspólny shopping:)

      Usuń
  2. Mmmm fajnie; kolor spódnicy jest obłędny ;-). Chętnie bym Cię zobaczyła w spodniach w takim kolorze ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam:)
      Nigdy nie miałam pomarańczowych spodni:)
      Niebieskie owszem i to też żarówiaste:)
      pozdrawiam serdecznie:)
      Loti

      Usuń
  3. super jeansowa kurteczka :) no i spódnica fenomenalna, najlepsza na lato jest właśnie maxi ;>>
    pozdrowienia, zapraszam do mnie, też plus size ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:)
      Kurtka z lumpekasa za 24,80zł:)
      pozdrawiam serdecznie i zerknę na bloga:)
      Loti

      Usuń
  4. http://kimi-iconic.blogspot.com
    Ja również witam w gronie fanek maksi i zapraszam ; )

    OdpowiedzUsuń