Zabrania się kopiowania i powielania treści oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.

Bardzo Was proszę o nie pisanie Anonimowych komentarzy :)

Jeżeli nie chcecie logować się, to wystarczy na koniec wypowiedzi podpisać się, chociaż imieniem:)

środa, 18 czerwca 2014

Witam serdecznie:)))



Dzisiejsza stylizacja jest kolejną zrobioną na szybko, bo .. kontynuowaliśmy bieganie po sklepach:)

Jak pisałam na początku mojego bloga- założeniem nie jest pokazywanie Wam drogich i eleganckich kreacji, a codziennych ubrań dla każdej z nas żeby poza tym by było wygodnie, było również schludnie i miło dla oka:)

Dziś mam na sobie 
Top H&M
Spodnie H&M
Sandałki CCC
Torebka no name, która mam od wielu lat i uwielbiam za jej niesamowity kolor:)
Bransoletka -kolejna z tych zgromadzonych przez lata:)
Pasek H&M





Jakoś zdjęć pozostawia wiele do życzenia, ale zdjęcia robiłam w miedzy czasie, w centrum handlowym:)

Zachęcam do komentowania tak pozytywnego jak i negatywnego- wszystkie komentarze są budujące:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz