Zabrania się kopiowania i powielania treści oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.

Bardzo Was proszę o nie pisanie Anonimowych komentarzy :)

Jeżeli nie chcecie logować się, to wystarczy na koniec wypowiedzi podpisać się, chociaż imieniem:)

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Tęskni mi się za słoneczkiem, a Wam? :)


Troszkę przyzwyczaiłam Was do codziennych postów i gdy takowego brak, dochodzą do mnie wiadomości, że chcecie więcej i częściej...

Bardzo mnie to raduje i sprawia, że czuję iż był to trafiony pomysł, ale proszę zrozumcie moją sytuację- wychowuję niespełna 3 letnie dziecko, którego nie będę ciągała na dwór w deszcz aby robić zdjęcia. Są takie dni gdy aura, czy moja sytuacja rodzinna nie dają mi możliwości zaspokojenia Waszych potrzeb i wtedy proszę Was o wyrozumiałość:)

Jestem Wam wdzięczna, że jesteście ze mną, ale moja rodzina jest zawsze na pierwszym miejscu- liczę na zrozumienie i wsparcie w tej kwestii :)

Oto kilka zdjęć, które udało się nam zrobić gdy było słonecznie:)))
Pogodo wracaj do nas !

Byłam ubrana w 
Sukienka lumpex
Kurtka Lumpeks
Okulary Reserved
Buty Deichmann
Torebka Paprocki & Brzozowski nabyta kiedyś w gazecie:)
Bransoletka By Dziubeka






Mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi za złe szczerość, ale jestem osobą bezpośrednią i sama niezwykle cenię szczerość i bycie bezpośrednim:)

4 komentarze:

  1. No, teraz jestem zadowolona :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że Lumpeks staje się bardzo znaną firmą...
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lumpeks zawsze był bardzo znaną" firmą" :) ja długo nie korzystałam, bo zraziłam się kiedyś, ale teraz ciągnie wilka do lasu:)

      Usuń