Zabrania się kopiowania i powielania treści oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.

Bardzo Was proszę o nie pisanie Anonimowych komentarzy :)

Jeżeli nie chcecie logować się, to wystarczy na koniec wypowiedzi podpisać się, chociaż imieniem:)

niedziela, 15 czerwca 2014

Znowu jestem z Wami :)

Chcę pokazać Wam kilka zdjęć z sesji, która powstała dzięki uprzejmości mojego znajomego Daniela M.

Pomysł na sesję zrodził się już dawno, ale ciągle nie mogliśmy zgrać się czasowo- w końcu udało się i oto rezultaty:)


Bluzka C&A
Jeansy Marks & Spencer
Buty Ecco




Bluzka H&M



Bluzka H&M


Bluzka C&A


Bluzka H&M
Jeansy Marks & Spencer



Jeansy Marks & Spencer
Koszulka C&A
Uśmiech - BEZCENNY ;)


Bluzka C&A 
Kajdan pożyczony :)

Jak widzicie, nie jestem szczuplutka, mam czym oddychać, mam płaską pupę, ale to nie oznacza, że jestem gorsza, nie fajna....

Zachęcam do robienia sesji zdjęciowych, bo one mogą Was bardzo dowartościować :))))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz