Zabrania się kopiowania i powielania treści oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.

Bardzo Was proszę o nie pisanie Anonimowych komentarzy :)

Jeżeli nie chcecie logować się, to wystarczy na koniec wypowiedzi podpisać się, chociaż imieniem:)

sobota, 28 czerwca 2014

"A bosman tylko zapiął płaszcz 

I zaklął: Ech do czorta! "


Ponieważ znikam na połowę weekendu, więc postanowiłam, 
że zostawię Was z moją bardzo wakacyjną stylizacją:)))

Wczoraj zrobiłam te zdjęcia i baardzo mi się podobają- 
szczególnie dzięki tej scenerii- jako, że jestem Rybą, to 
uwielbiam wodę i związane z tym klimaty....

Życzę miłego oglądania i ściskam Was mocno :)))

Do poniedziałku :)

Ubrana byłam w 
Bluzka mały włoski sklepiki- kupiona gdy byłam w zaawansowanej ciąży, obecnie zwęziłam ją wstawiając paseczek bawełniany z tyłu
Szorty lumpeks
Buty Deichmann
Okulary Reserved
Torebka Starivarius
Bransoletki mix staroci z szuflady:)









7 komentarzy:

  1. Justys patrze i podziwiam... slicznie wygladasz :-) i rewelacyjna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kimkolwiek jesteś, to bardzo dziękuję za miłe słowa:)pozdrawiam:)

      Usuń
  2. jeeeej ślicznie <3 <3<3 uwielbiam Twoje stylizacje !

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna nie wpadnij do tej wody szkoda by było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś sobie poradziłam:) nawet gdybym wpadła, to i tak byłam bym zadowolona, bo kocham wodę:) pozdrawiam

      Usuń