Zabrania się kopiowania i powielania treści oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.

Bardzo Was proszę o nie pisanie Anonimowych komentarzy :)

Jeżeli nie chcecie logować się, to wystarczy na koniec wypowiedzi podpisać się, chociaż imieniem:)

wtorek, 15 lipca 2014

Z przymrużeniem oka:)

Kilka razy słyszałam od czytelników mojego bloga 
"gdy pada,to zrób stylizację na niepogodę ":)
Idąc tym tropem, postanowiłam pokazać Wam dzisiaj moją zaradność :)

Byłam ubrana w 
koszulkę H&M
Spodnie H&M (wiem, że ich nie widać, ale są;) )
Parasolka przeciwsłoneczna Maclaren ;) tak, tak - oto moja zaradność ;) wracając do domu z zakupów zaskoczyła nas(mojego synka i mnie) ściana deszczu...
Jako odpowiedzialna mama miałam ze sobą folie na wózek(tak, zawsze folia jest pod wózkiem, nawet przy 30stopniowych upałach), ale jako gapa nie miałam dla siebie parasolki:)
Jako że potrzeba matką wynalazców- o Eureko!, wykorzystałam parasolkę przeciwsłoneczną:)))
Polecam, pomimo małej średnicy ;)



1 komentarz: