Zabrania się kopiowania i powielania treści oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.

Bardzo Was proszę o nie pisanie Anonimowych komentarzy :)

Jeżeli nie chcecie logować się, to wystarczy na koniec wypowiedzi podpisać się, chociaż imieniem:)

czwartek, 24 lipca 2014

Spontanicznie...........

W dniu dzisiejszym umówiona byłam na spotkanie z jedną z blogerek Adore My Size.
Planowałyśmy to spotkanie od co najmniej 3 tygodni- w końcu udało się:)
Szykując sobie ubranie na ww spotkanie przekonana byłam o tym, że będzie piękna pogoda- poczułam wielkie rozczarowanie po przebudzeniu::(
Ponieważ czasu było niewiele, to musiała nastąpić szybka zmiana planów i wyszedł totalny brak "stylizacji", a miano wicie jeansy, koszulka i sweterek:)




Około południa wypogodziło się, a ja w moich jeansach zaczęłam rozpływać się:)
Jako że działam szybko, to popędziłam do domu co tchu w piersiach i wskoczyłam w taki oto strój:)

Byłam ubrana w 
Koszulka H&M
Spodnica lumpeks
Cudowne korale hand made -prezent od Adore My Size
Buty CCC
Torebka Paprocki&Brzozowski











Dużo zdjęć?
Nie potrafiłam wybrać:)



3 komentarze: