Zabrania się kopiowania i powielania treści oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.

Bardzo Was proszę o nie pisanie Anonimowych komentarzy :)

Jeżeli nie chcecie logować się, to wystarczy na koniec wypowiedzi podpisać się, chociaż imieniem:)

wtorek, 29 lipca 2014

Ahoj marynarzu:)

Lubię spełniać Wasze prośby "stylizacyjne" :)

Robię to prędzej czy później- nie zawsze mam możliwość techniczną czy też czasową aby zrobić to na już :)

Padła sugestia o wersję marynarską... po raz kolejny zanurkowałam do szafy i tak o to wyszła moja wersja marynarska:)
Pamiętajcie - nie sztuką jest buszowanie po sklepach, sztuką jest tak połączyć to co mamy w szafie, aby uzyskać pożądany efekt lub choćby jego namiastkę:)


Wiem, że wiele z nas Plus Size ma dylemat czy nosić szorty- 

Moje Drogie odpowiedź jest prosta- Tak , mamy nosić szorty, bo tak jak inni ludzie potrzebujemy tlenu:)

Nasze ciała, chociaż większe od innych, często pokryte żylakami, pajączkami, cellulitem itd potrzebują oddychać:)
Wiem, wiem  powtarzam się:)
Chcę abyście zrozumiały, że jesteście piękne - jeżeli oczywiście dbacie o to na tyle na ile możecie:)
Pewnych spraw nie przeskoczymy- chorób, genów... ;) 

Byłam ubrana w 
Bluzka H&M
Szorty Lumpeks
Buty CCC
Zegarek Silvexcraft














Uwielbiam wygłupiać się :)

Ps. Orbitka, dziękuję za klejną super sesję:)

6 komentarzy: