Zabrania się kopiowania i powielania treści oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.

Bardzo Was proszę o nie pisanie Anonimowych komentarzy :)

Jeżeli nie chcecie logować się, to wystarczy na koniec wypowiedzi podpisać się, chociaż imieniem:)

poniedziałek, 21 lipca 2014

To ja zakładam kalosze:)

Wczoraj od rana byłam nastawiona na kolejne zdjęcia dla Was....

ale, pogoda spłatała mi figla i padało, padało, lało, padało.... i tak bez końca....

Szczęście w nieszczęściu, że moja nowa "Fotograf" Orbitka jest tak samo wyluzowana jak ja i nie straszne nam są jakieś tam ulewy;)

"Stylizacja" na szybko- w planach była sukienka, neony, marynarski look, a wyszło jak widzicie:)

Ubrana byłam w
Płaszcz H&M
Bluzka C&A
Spodnie C&A
Kaloszki Marywilska:) uważam, że jeżeli za te same kalosze za które w "markowym" sklepie mam zapłacić ponad 100zł mogę zapłacić do 40zł, to decyzja jest prosta i bardzo szybka:)
Kajdan Accessorize








Do tych zdjęć zrobiłam w inny sposób kreskę na oku- zdecydowanie w zły sposób- nie robimy tak kresek:)))

1 komentarz:

  1. te kaloszki są super - też mam takie - dałam za nie chyba 29 zeta + KW na Allegro - potem widziałam identyczne w Złotych Tarasach za 120 !!! jakie miejsce taka cena ;-)

    OdpowiedzUsuń