Zabrania się kopiowania i powielania treści oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.

Bardzo Was proszę o nie pisanie Anonimowych komentarzy :)

Jeżeli nie chcecie logować się, to wystarczy na koniec wypowiedzi podpisać się, chociaż imieniem:)

poniedziałek, 15 września 2014

Ale to już było......

Za nami trzy "stylizacje" biurowe.


Oto kolejna, czwarta- ostatnia ze stylizacji.
Bluzka jest tutaj wg mnie perełką, bo jest totalnie przesłodka, vintage i kosztowała bagatela aż 3,50pln:)))
Kupiłam ją w sklepie z używaną odzieżą w stanie idealnym:)
Niby bufki na ramionach, prześwitująca, ale I LOVE IT :)))

Zasypie Was tym razem dużą ilością zdjęć, bo zwyczajnie każde jest ulubione:) 
Lubię takie sesje, gdy na każdym zdjęciu w całości jest ważna cząstka  mnie:)
Ponownie dziękuję Ci Orbi:)

Ubrana byłam
Bluzka lumpeks
Koszulka H&M
Spódnica Reserved Outlet
Szpilki Centro












Akcja prowokacja;)

Fot. Orbi





9 komentarzy:

  1. Kiedy patrzę na te piękne fotografię. Cisną mi się na usta słowa że widzę tutaj kobiecy odpowiednich Samca Alfa. Czyli Pewnie Samica Alfa chociaż nie wiem czy to dobre określenie, ale mniej więcej coś takiego mi się kojarzy. Same fotografie są piękne uwodzą siłą , dystansem a na końcu zmysłowością. Ale siła bije niesamowita. ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO dobrze bo przy tylu obowiązkach by dawać radę trzeba być ... twardym łącząc tyle funkcji :)

      Usuń
  2. Ostatnia najbardziej przypadła mi do gustu ,super wyglądasz,bluzka baaaarrrddzzooo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że podoba Ci się :) mnie ta bluzeczka oczarowala :)

      Usuń
  3. Te czarno-białe bardzo ładne ;)
    Nie no wszystkie ekstra, duża klasa, szyk i emanująca kobiecość, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladne ale wystarczy juz tego biura zaskocz nas czyms wiem ze potrafisz A konzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kus losu :) plan był biurowy i został zrealizowany. Co teraz,sama nie wiem -czekam na wene :)

      Usuń