Zabrania się kopiowania i powielania treści oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.

Bardzo Was proszę o nie pisanie Anonimowych komentarzy :)

Jeżeli nie chcecie logować się, to wystarczy na koniec wypowiedzi podpisać się, chociaż imieniem:)

sobota, 23 sierpnia 2014

Patrzę na świat przez ró... , a nie :) Bo przez niebieskie okulary :))))

Zobaczyłam te okulary będąc nad morzem, ale niestety były totalnie porysowane i nie było drugich:(
Zaraz po powrocie rzuciłam się na poszukiwanie moich niebieskich okularów i eureka są:)

Też tak macie, że jak coś Wam się spodoba tak totalnie, to prędzej czy później zdobywacie to?:)
U mnie, na szczęście, na ogól są to jakieś drobiazgi i to dosyć tanie, ale zdecydowanie mam tak, że w końcu zdobywam upragniona rzecz:)

W tej "stylizacji" jak zawsze czułam się bardzo wygodnie i praktycznie, ba nawet goniłam w niej mojego synka po parku:)

Byłam ubrana w 
Sukienka sweterek Wallis
bluzka H&M
Buty Tk Maxx
Okulary zerówki  Allegro










11 komentarzy:

  1. Super stylizacja na tych zdjeciach kojarzysz mi sie troche z pania nauczycielka ale taka mila nie wredna pozdrawiam A.Konzo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo suptelna bizuteria pasujaca do stroju a okularki dodaja z jednej strony powagi a przez swoj kolor lekkiej zadziornosci. Bardzo mi sie podoba ta stylizacja A.Konzo

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym dała nieco ciemniejsze oprawki ale ogólnie fajnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że podoba Ci się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bryle super....
    TOMASZ z Trójmiasta

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dodał mi się komentarz, no trudno, historię moich okularów więc pominę.
    Fajny efekt z tymi okularkami Pani Psorko. Ech, teach me, teach me please.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W moich złamał się zausznik, postanowiłem je znaleźć w sieci, niestety są już nie do dostania, kupiłem więc inny kolor z zamiarem przełożenia zauszników. Kupiłem, przełożyć się nie dało. Taka sytuacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiepsko jest gdy tracimy ulubione rzeczy,nie lubię -zdecydowanie :)

      Usuń
  8. Mi niestety ta stylizacja się nie podoba. Zbyt workowaty sweter to Twojej superfigury, buty nie współgrają z oprawkami, są zbyt eleganckie do takiego casualowego looku.

    OdpowiedzUsuń