Zabrania się kopiowania i powielania treści oraz zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.

Bardzo Was proszę o nie pisanie Anonimowych komentarzy :)

Jeżeli nie chcecie logować się, to wystarczy na koniec wypowiedzi podpisać się, chociaż imieniem:)

poniedziałek, 2 listopada 2015

Jesień w kolorze blue

Czy musi być tradycyjnie, z dystansem, jak zawsze?
Moja odpowiedź brzmi NIE !!!

Od roku chorowałam na płaszczyk, który upatrzyłam sobie w Reserved.
W końcu go mam- jest idealny na chłodne dni- bardzo ciepły, a do tego ma przepiękny błękitny kolor:)

Jak zawsze, wygoda ponad wszystko- ale ale.... kura domowa czasami chce wskoczyć w wygodną elegancję i tak o to powstało moje zestawienie na niedzielne odwiedziny u mojej Przyjaciółki i jej ślicznej, malutkiej Córeczki:)

Sukienka Butik
Buty Deichmann
Rajstopy Gatta
Płaszcz Reserved
Torba Diverse
Sweterek Second hand















Zdjęcia Ania:)

Wybaczcie mi jakość zdjęć- robione były telefonem przy słabym oświetleniu:)

A to dla tych, którzy żałują mojego dziecka, że jest takie "zaniedbywane"- mój synek towarzyszy mi przy większości "sesji" i spędza ze mną większość swojego życia:)


Pozdrawiamy:)

10 komentarzy:

  1. Niesamowicie wyglądasz Loti! Długie kozaki do tej szarej prostej sukienki na to ten płaszcz i szal-miodzio!!!! <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kobieta, w pięknym płaszczu, z pięknym szalem i uroczym młodzieńcem przytulonym do kolan. Co za obrazek..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba najlepsza Twoja stylizacja Loti <3 , po Twoim wpisie zapragnęłam mieć płaszcz w pasrelowym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie skradło moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś piękna! :) A płaszcz genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne stylizacje...szkoda ,że już nie publikujesz...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten niebieski płaszczyk, taki wesoły. Dlaczego już nie publikujesz? Chętnie pooglądałabym Twoje stylizacje :)

    http://zycie-plus-size.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, niestety czas mi na to nie pozwala jak równiez nie mam fotografa.
      Dziękuję za miłe słowa:) pozdrawiam

      Usuń
  8. Dziękuję za przemiłe komentarze:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń